گلدون

داستان های کوتاه ، جملات زیبا و تصاویر به یاد ماندنی

گلدون

داستان های کوتاه ، جملات زیبا و تصاویر به یاد ماندنی

فرشته ها زن هستند

یه زوج ۶۰ ساله به مناسبت سی و پنجمین سالگرد ازدواجشون رفته بودند بیرون که یه جشن کوچیک دو نفره بگیرن.
وقتی توی پارک زیر یه درخت نشسته بودند یهو یه فرشته کوچیک خوشگل جلوشون ظاهر شد و گفت: چون شما همیشه یه زوج فوق العاده بودین و تمام مدت به همدیگه وفادار بودین من برای هر کدوم از شما یه دونه آرزو برآورده میکنم!
زن از خوشحالی پرید بالا و گفت:
! چه عالی! من میخوام همراه شوهرم به یه سفر دور دنیا بریم
فرشته چوب جادوییش رو تکون داد و پوف! دو تا بلیط درجه اول برای بهترین تور مسافرتی دور دنیا توی دستهای زن ظاهر شد !
حالا نوبت شوهر بود که آرزو کنه .
مرد چند لحظه فکر کرد و گفت:
… این خیلی رمانتیکه ولی چنین بخت و شانسی فقط یه بار توی زندگی آدم پیش میاد
! بنابراین خیلی متاسفم عزیزم آرزوی من اینه که یه همسری داشته باشم که ۳۰ سال از من کوچیکتر باشه
زن و فرشته جا خوردند و خیلی دلخور شدند. ولی آرزو آرزوئه و باید برآورده بشه.
فرشته چوب جادوییش رو تکون داد و پوف! مرد ۹۰ سالش شد !!!
نتیجه اخلاقی: مردها ممکنه زرنگ و بدجنس باشند ، ولی فرشته ها زن هستند !!!

نظرات 5 + ارسال نظر
[ بدون نام ] سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:37 ق.ظ

این مرده بیشتر خنگ بوده تا بدجنس و زرنگ وگرنه آرزوی خوب اینه:
من آرزو میکنم ۴ تا زن پولدار و خوشگل و ۲۰ ساله داشته باشم که همیشه برای گرفتن حال همدیگه پولهاشون رو به من بدن
این میشه بدجنسی!

مشکلات اقتصادی خیلی بهت فشار آورده مثل اینکه

هدف مقایسه خواسته های یک مرد و یک زنه

زنی که همه چیز را در با هم بودن می بینه و مردی که ..........

سعید سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 11:20 ق.ظ

خدا رو شکر که فرشته ها نه زنند نه مرد

شاید ... ولی همه می دونند که زنها فرشته هستند مگه نه؟!

ابراهیم جوکار سه‌شنبه 17 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 12:12 ب.ظ http://postchi2.blogfa.com

سلام
این نشون میده زنه از مردها زرنگ تر هستند البته مرده می تونس درخواست کنه بگه کاشکی بجز این زن یک زن سی سال جوانتر هم داشتم البته اون وقت دیگه روزگارش سیاه میشد و ارزو می کرد هیچ وقت همچین ارزوی نکرده بود

شهریار یار چهارشنبه 18 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 04:55 ق.ظ http://boghzeparsi.persianblog.ir

و... امان از روز یکه فرشته ها هم زن باشند ! امان ...

سعید یکشنبه 22 آذر‌ماه سال 1388 ساعت 10:10 ق.ظ http://tesviper.blogsky.com

زن و مرد بودن فرشته ها خیلی مهم نیست
مهم اینه که مرد و زن ها فرشته باشن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد