گلدون

داستان های کوتاه ، جملات زیبا و تصاویر به یاد ماندنی

گلدون

داستان های کوتاه ، جملات زیبا و تصاویر به یاد ماندنی

جملات زیبا

ذهن باز هر در بسته ای را می گشاید.

غصه خوردن برنداشته ها ، هدر دادن داشته هاست.

آنچه با خشم آغاز می شود با شرم پایان می پذیرد.

انسان برکه ای است که بدون تغییر مداوم مرداب خواهد شد.

اجازه ندهید نا امید ی های دیروز بر آرزوهای فردای شما سایه افکنند.

زندگی یک بازتاب است هر چه بفرستید همان برمی گردد.

آنچه را که نمی توان تغییر داد باید تحمل کرد.

نفرت اسیدی است که بیشتر به ظرف خود صدمه می زند تا جایی که برآان می ریزید.

مشکلی که با پول حل شود مشکل نیست هزینه است.

نظرات 2 + ارسال نظر
علی چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 09:22 ق.ظ http://omidvar.blogsky.com

خیلی جالب بود. من همیشه سعی می کنم با خشم کاری نکنم ولی یادآوری این جمله ها خیلی ضروریه

سروناز (خودم) چهارشنبه 21 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:53 ب.ظ

با سلام به آقای جوکار
شرمنده که نظرتون را تائید نکردم من معمولا نظرات سیاسی رو تائید نمی کنم چون با خیلی هاش مخالفم و باید بهشون جواب بدم ولی در عین حال دوست ندارم با دوستانی که به وبلاگم سر می زنند به بحث های سیاسی بپردازم خلاصه اینکه شرمنده

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد