گلدون

داستان های کوتاه ، جملات زیبا و تصاویر به یاد ماندنی

گلدون

داستان های کوتاه ، جملات زیبا و تصاویر به یاد ماندنی

دروغ می گوییم

فریب ما مخور آقا دروغ می گوییم
به جان حضرت زهرا (س) دروغ می گوییم

چه ناله ای چه فراقی چه درد هجرانی
نیا نیا گل طاها دروغ می گوییم

تمام چشم براهی و انتظار و فراق
و ندبه های فرج را دروغ می گوییم

دلی که مامن دنیاست جای مولا نیست
اسیر شهوت دنیا دروغ می گوییم

زبان سخن ز تو گوید ولی برای مقام
به پیش چشم خدا هم دروغ می گوییم

کدام ناله غربت کدام درد فراق
قسم به ام ابیها دروغ می گوییم

خلاصه ای گل نرگس کسی به فکرتو نیست
و ما به وسعت دریا دروغ می گوییم

مرا ببخش عزیزم که باز می گویم
نیا نیا گل طاها دروغ می گوییم

نظرات 3 + ارسال نظر
ابراهیم جوکار چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 12:35 ب.ظ http://postchi2.blogfa.com

سلام
از اینکه نظرم را تایید نکردی ناراحت نشدم چو ن با اخلاقت اشنا هستم ولی همیشه چیزی که باعث تاسفم می شود این است که فردی با خصوصیات اخلاقی و رفتاری شما چرا باید نباید سبز باشد واقعا؛حیف است .
ولی ای کاش مهدی فاطمه زودتر بیاید تا حق و حقیقت پیروز شود و مردم از این سر گردانی نجات پیدا کنند چون بسیار دیندارانی که با دیدن عملکرد مدعیان دین داری از دین رویگردان شدند

حجت چهارشنبه 28 بهمن‌ماه سال 1388 ساعت 01:01 ب.ظ http://www.kayloo.blogsky.com

سلام عزیز
وبلاگ قشنگی داری
وقت کردی به وبلاگ منم سر بزن
مرسی

بابک شنبه 1 اسفند‌ماه سال 1388 ساعت 11:38 ق.ظ http://zemestoon2010.persianblog.ir

سلام
مرسی خیلی زیبا بود
راستی چرا اینقدر دروغ بین ایرانیا مد شده من خودمم ایرانییم کشورم رو دوس دارم ولی از اینکه همه دروغ میگن و فکر میکنن زرنگن حالم گرفته میشه
تا حال چندین بار بادروغ دلمو شکستن ولی هرگز نخواستم دروغگو بشم بزار فکر کنن آدم ساده و احمقی هستم اگه زرنگ بودن به دروغگویی و دغل بازیه بزار همه فکر کنن من احمقم
ولی به یه چیزی دلم خوشه تابحال تو عمرم دل هیشکی رو نشکستم به کسی هم دروغ نمیگم اینه که شبا خیلی راهت میخوابم

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد